دکوراسیون داخلی

اهمیت ست کردن مبلمان با میز ناهارخوری

اهمیت ست کردن مبلمان با میز ناهارخوری

ست کردن مبلمان با میز ناهارخوری

ست کردن مبلمان با میز ناهارخوری یکی از ایده‌های جالب و محبوب در طراحی دکوراسیون خانه است. هماهنگی این دو عنصر مهم با یکدیگر، سبب ایجاد هارمونی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف خانه و تناسب ظاهری آن‌ها می‌شود. برای ست کردن مبل‌ها با میز ناهارخوری بایستی به نکاتی توجه کرد تا هماهنگی لازم بین این دو به وجود آید و یک جریان بصری چشم‌نواز و زیبا در خانه تشکیل شود. این کار تنها به کمی ذوق و سلیقه و آگاهی از نحوه‌ی ترکیب رنگ‌ها و هم‌نشینی طرح‌ها با هم دارد.

ست کردن انواع میز ناهارخوری‌ها با مبلمان

در این بخش به انتخاب مبل هماهنگ با میز ناهارخوری‌های گوناگون می‌پردازیم. میز ناهار خوری گرد یا بیضی‌شکل را می‌توان با مبل‌های راحتی دایره یا نیم‌دایره و مبل‌های ال شکل به‌خوبی ست کرد. خطوط منحنی و نرم این میز و صندلی‌ها سبب ایجاد حس نرمی و راحتی در فضا می‌شود که با عملکرد و ظاهر مبل‌های راحتی هم‌خوانی دارد. البته مبل‌های ال را می‌توان میز ناهارخوری‌ های مربع شکل یا مستطیل شکل نیز ست کرد.

در اتاق‌هایی که پلان ال مانند دارند، می‌توان میز ناهارخوری را نزدیک ورودی چیدمان کرد و در انتهای اتاق که رفت‌وآمد کمتر است، میز ناهارخوری را قرارداد. در اتاق پذیرایی می‌توان مبلمان را گرداگرد شومینه قرارداد و میز ناهارخوری را پشت سر آن گذاشت.

چیدمان مبل و میز ناهارخوری در خانه

چیدمان مبل و میز ناهارخوری در خانه

چیدمان مبل و میز ناهارخوری در خانه

همان‌طور که می‌دانید روش‌های بسیاری تحت عنوان ترفندهای چیدمان میز ناهارخوری برای جای‌گیری مناسب این وسیله در منزل وجود دارد. اما ایجاد هماهنگی در چیدمان مبلمان با میز ناهارخوری باید به چه صورت باشد؟ اگر سالن پذیرایی نسبتاً بزرگی دارید می‌توانید هردوی آن‌ها را در پذیرایی و بافاصله‌ی مناسبی از هم چیدمان کنید. اما اگر اتاق پذیرایی شما کوچک است و جایی برای میز ناهارخوری ندارد، می‌توانید آن را در اتاق نشیمن قرار دهید و حتی آن را با کاناپه یا مبل اتاق نشیمن ست کنید. در این صورت توصیه می‌شود که میز ناهارخوری در نزدیک‌ترین مکان نسبت به آشپزخانه قرار گیرد تا جابه‌جایی ظروف و وسایل غذاخوری میان آن‌ها تسهیل گردد. ضمن اینکه می‌توان مبل‌ها را رو به روی میز ناهارخوری قرارداد تا امکان گفت‌ و گو و برقراری ارتباط میان اعضای خانواده وجود داشته باشد.

اهمیت میز ناهارخوری

میز ناهارخوری یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین لوازم خانه و آشپزخانه است که تاثیر قابل‌توجهی در دکوراسیون منزل دارد. این میز صرفاً وسیله‌ای برای صرف غذا نیست. آشپزی کردن و انجام دادن کارهای منزل بدون میز کار دشواری است؛ از طرفی بسیاری از افراد میز غذاخوری را به بهترین شکل تزئین می‌کنند تا هنگام حضور در خانه یا صرف غذا احساس بهتری داشته باشند. از این رو، انتخاب میز ناهارخوری با دقت و ذوق اهمیت زیادی دارد تا با سایر اجزای دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد و زیبایی فضا را افزایش دهد.

هم‌نشینی رنگ‌ها

بازی کردن با رنگ‌ها همیشه دلپذیر و خوشایند است. اما ممکن است انتخاب جسورانه‌ی رنگ‌های گوناگون و متنوع برای دکوراسیون داخلی منزل، پر ریسک به نظر برسد. بسیاری معتقدند که یک اتاق نشیمن یا پذیرایی پر از رنگ‌های مختلف با وسایلی که هرکدام به یک رنگ هستند، شلوغ به نظر می‌رسد و چشم بیننده را زود خسته می‌کند. اما این فرضیه می‌تواند درست باشد اگر انتخاب رنگ‌هایی که کنار هم قرار می‌گیرند به‌درستی صورت نگیرد.

هم‌نشینی رنگ‌ها

هم‌نشینی رنگ‌ها

راه‌های مختلف هم‌نشینی رنگ‌ها

یکی از راه‌های هم‌نشینی رنگ‌ها انتخاب رنگ‌هایی است که با یکدیگر، هم‌نشینی خوبی دارند. برخی رنگ‌ها مانند زرد و بنفش، آبی و نارنجی، قرمز و سبز و… که اصطلاحاً رنگ‌های مکمل نامیده می‌شوند، در کنار یکدیگر جلوه‌ی زیبایی پیدا می‌کنند. اما ترکیب آن‌ها برای عناصر بزرگی چون مبلمان و میز ناهارخوری در دکوراسیون، شاید با همه‌ی سلایق جور درنیاید.

ترکیب رنگ‌های خنثی

ترکیب رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، سفید، کرم و مانند این‌ها با سایر رنگ‌ها ساده و کم ریسک است. حتی می‌توان مبلمان را به یکی از رنگ‌های خنثی و میز ناهارخوری را به یک رنگ خاص و شاد مثل صورتی و نارنجی انتخاب کرد. این ترکیب نه‌ تنها ظاهر منزل را شلوغ نشان نمی‌دهد بلکه جلوه‌ای پرانرژی و متناسب را برای خانه به ارمغان می‌آورد.

هماهنگی طرح‌ها و فرم‌ها

برای ست کردن مبلمان و میز ناهارخوری بهتر است به فرم پایه‌ها و دسته‌ها توجه کنید. شباهت این عناصر یا عناصر دیگری چون تاج صندلی‌ها در مدل‌های سلطنتی و شباهت منبت‌کاری‌ها تأثیر بسیاری بر هماهنگی مبلمان و میز ناهارخوری دارد. بهتر است رنگ چوب به‌کاررفته در میز ناهارخوری و مبلمان یکسان باشد. طرح پارچه‌ی آن‌ها می‌تواند کاملاً مشابه یکدیگر نباشد، اما بایستی بین آن‌ها هارمونی وجود داشته باشد.

هماهنگی طرح‌ها و فرم‌ها

هماهنگی طرح‌ها و فرم‌ها

برای مثال اگر مبلمانی با پارچه‌ی طرح دار دارید، می‌توانید پارچه‌ی ساده و بدون طرح برای میز ناهارخوری انتخاب نمایید. یا طرح پارچه‌ی میز ناهارخوری را با طرح کوسن‌های مبلمان ست کنید. اگر مبلمانی با طرح گل‌های درشت در خانه دارید، می‌توانید یک میز ناهارخوری با پارچه‌ی گل ریز از همان طرح و رنگ را با آن ست نمایید. همه‌ی این راهکارها به سلیقه و سیار عناصر دکوراسیون منزل شما بستگی دارند.

هردو از یک سبک!

یکی از مهم‌ترین نکات در ست کردن میز ناهارخوری با مبل انتخاب هردوی آن‌ها از یک سبک معماری داخلی است. نمی‌توان یک مبل راحتی مدرن را با یک میز ناهارخوری استیل یا سلطنتی با تاج‌ها و پایه‌های منبت‌کاری شده ست کرد. تضاد در سبک‌های طراحی داخلی این عناصر، سبب ایجاد ناهماهنگی و بی‌نظمی در دکور خانه می‌گردد. اما اگر قرار به ست کردن میز ناهارخوری و مبلمان است، بایستی هردو را از یک سبک و سیاق انتخاب نمایید. این سبک بایستی در انتخاب سایر لوازم و اکسسوری های منزل نیز رعایت شود. برای مثال در یک خانه‌ی مینی مال و مدرن، آویختن پرده‌هایی با طرح‌های شلوغ و پر زرق‌وبرق یک وصله‌ی ناجور است! همچنین در خانه ای که دکوری کاملا سنتی و کلاسیک دارد، قراردادن میز ناهارخوری مدرن یا به سبک صنعتی، جلوه ی زیبایی ندارد.

همزیستی رنگ‌ها

بازی با رنگ‌ها همیشه زیبا و دلپذیر است اما انتخاب جسورانه رنگ‌های مختلف برای دکوراسیون داخلی خانه ممکن است به نظر خطرناک بیاید. بسیاری از افراد بر این باورند که یک اتاق نشیمن یا ناهارخوری پر از رنگ‌های مختلف با مبلمانی هم‌رنگ، به نظر شلوغ می‌رسد و چشم بیننده را خسته می‌کند، اما اگر انتخاب رنگ‌هایی که در کنار هم قرار می‌گیرند به درستی انجام نشود، این فرضیه می‌تواند درست باشد.

همزیستی رنگ‌ها

همزیستی رنگ‌ها

روش‌های مختلفی برای ترکیب رنگ‌ها وجود دارد. برای مثال اگر مبل شما کوسن‌های رنگارنگی دارد، می‌توانید میز ناهارخوری خود را هم‌رنگ کوسن‌های مبل خریداری کنید. یا اگر وسایل روی میز ناهارخوری تیره است، می‌توان مبلمان را به همان رنگ، اما چند درجه روشن‌تر خریداری کنید. رنگ‌های خاص همانند زرد و بنفش، آبی و نارنجی، قرمز و سبز و … که به آن‌ها رنگ‌های مکمل وسایل گویند، جلوه زیبایی در کنار یکدیگر را ایجاد می‌کنند. اما استفاده از آن‌ها برای وسایل بزرگ مانند مبلمان و میز ناهارخوری در دکوراسیون ممکن است برای همه سلیقه‌ها مناسب نباشد. همچنین با ترکیب رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، سفید، کرم و با رنگ‌های دیگر آسان و کم خطر می‌رسد. حتی شما می‌توانید مبلمان را در یکی از رنگ‌های خنثی و میز ناهارخوری را با رنگی خاص و شاد مانند کرم و طوسی انتخاب کنید. در واقع این ترکیب نه تنها ظاهر خانه را شلوغ نشان نمی‌دهد، بلکه جلوه ای پرانرژی و مناسب برای خانه به ارمغان می‌آورد.

تطبیق طرح‌ها و فرم‌ها

برای قرار دادن مبلمان و میز ناهارخوری بهتر است به ظاهر پایه‌ها و دستگیره‌های مبل دقت زیادی کنید. بهتر است رنگ چوب استفاده شده در میز ناهارخوری و مبلمان یکسان باشند و طرح پارچه‌آنها ممکن است کاملاً شبیه یکدیگر نباشد، اما باید هماهنگی بین آن‌ها بسیار زیاد باشد. مثلا اگر مبلمانی با پارچه طرح‌دار دارید، می‌توانید پارچه‌ی ساده و بدون طرح را برای میز ناهارخوری انتخاب کنید. اگر مبلمانی با نقوش گل‌های بزرگ در خانه دارید، می‌توانید یک میز ناهارخوری را با پارچه‌ی گل‌دار کوچکی به همان طرح و رنگ ست کنید.

هر دو در یک سبک

یکی از مهمترین نکات خرید مبل و ترکیب میز ناهارخوری این است که هر دو را از یک سبک معماری داخلی انتخاب کنید. در واقع یک مبل مدرن را نمی‌توان با میز ناهارخوری استیل یا سلطنتی با تاج و پایه‌های منبت‌کاری شده ترکیب کرد چرا که تضاد در سبک‌های طراحی داخلی این عناصر باعث ناهماهنگی و بی‌نظمی در دکوراسیون منزل می‌شود. البته اگر خانه شما فضای نسبتا بزرگی دارد می‌توانید آن را به چند قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را با یکی از این سبک‌ها بچینید. اما اگر قصد قرار دادن میز ناهارخوری و مبلمان را دارید، باید هر دو را در یک سبک یک جهت انتخاب کنید. برای مثال در یک مینی‌مال و یک خانه مدرن، آویزان کردن پرده‌هایی با طرح‌های شلوغ و پر زرق و برق جای ناجوری است. همچنین در خانه‌ای که دکوراسیون کاملا سنتی و کلاسیک دارد، قرار دادن میز ناهارخوری به سبک مدرن یا صنعتی جلوه زیبایی ندارد.

قرار دادن و ست کردن میز ناهارخوری با مبلمان خانه

در این بخش، مبل راحتی خود را به گونه‌ای انتخاب می‌کنیم که با انواع میزهای ناهارخوری سازگار باشد. به طور کلی، میزهای ناهارخوری گرد یا بیضی می‌توانند با مبل‌های گرد یا نیم دایره و مبل‌های ال شکل به خوبی ست شوند. همچنین، خطوط منحنی و نرمی این میز و صندلی‌ها حس لطافت و راحتی را در فضا ایجاد می‌کنند و با عملکرد و ظاهر مبل‌ها همخوانی دارند. البته باید اشاره کرد که مبل‌های ال را هم می‌توان با میزهای ناهارخوری مربع یا مستطیل ست کرد. به عنوان مثال، در اتاق‌هایی که پلان ال شکل دارند، می‌توان میز ناهارخوری را نزدیک ورودی و میز ناهارخوری را در انتهای اتاق که رفت‌وآمد کمتری دارد، قرار داد.

چیدمان مبل و میز ناهارخوری در منزل

همانطور که می‌دانید، روش‌های زیادی برای چیدمان و ست کردن میز ناهارخوری و مبل راحتی وجود دارد که هر کدام بر اساس سلیقه افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر تالار پذیرایی نسبتاً بزرگی دارید، می‌توانید هر دو را در قسمت پذیرایی و با فاصله مناسبی از یکدیگر قرار دهید. اما اگر اتاق نشیمن شما کوچک است و فضای کافی برای میز ناهارخوری وجود ندارد، می‌توانید آن را در اتاق نشیمن قرار داده و حتی آن را با یک کاناپه یا مبل در اتاق نشیمن ترکیب کنید. در این حالت، بهتر است میز ناهارخوری را در نزدیک‌ترین مکان به آشپزخانه قرار داده تا جابه‌جایی ظروف بین آن‌ها آسان‌تر شود. همچنین می‌توانید مبل‌ها را روبروی میز ناهارخوری قرار داده تا فرصت گفت‌وگو و برقراری ارتباط بین اعضای خانواده بیشتر شود.

چیدمان مبل و میز ناهارخوری در منزل

چیدمان مبل و میز ناهارخوری در منزل

توجه به سبک دکوراسیون منزل؛ مهم‌ترین نکته برای خرید میز ناهارخوری

هرگاه قصد دارید وسایلی را برای منزل خود خریداری کنید، ابتدا باید آن‌ها را با سبک کلی دکوراسیون خانه‌تان مطابقت دهید. این اصل برای میز ناهارخوری نیز اعمال می‌شود و قبل از خرید آن، باید به چیدمان کلی خانه‌تان توجه کنید. بدیهی است که یک میز ناهارخوری کلاسیک در یک خانه مدرن با سبک مینیمال همخوانی ندارد؛ بنابراین ابتدا سبک دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید و سپس یک سبک برای میز ناهارخوری انتخاب کنید. این کار باعث محدود شدن گزینه‌های شما و راحت‌تر شدن فرآیند انتخاب و خرید میز ناهارخوری می‌شود.

ست کردن میز ناهارخوری با لوازم چوبی منزل

از آنجایی که میز ناهارخوری چوبی به عنوان یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌ها شناخته می‌شود، ست کردن آن با وسایل چوبی دیگر در منزل به صورت کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. در صورتی که قصد دارید میز ناهارخوری را در سالن قرار دهید، پیشنهاد می‌شود آن را با یک میز تلویزیون ساده و شیک ست کنید. هماهنگی رنگ و جنس میز ناهارخوری با وسایل چوبی مانند میز تلویزیون، جاکفشی، بوفه و کنسول دکوراسیون منزل شما را به شدت تحول می‌دهد و جلوه زیبایی به فضای داخلی خانه‌تان می‌بخشد. توجه به این موضوع ساده باعث می‌شود که فضای دل‌پذیری برای خوردن غذا و برقراری ارتباط صمیمانه با اعضای خانواده یا مهمانان شما فراهم شود.

ست کردن میز ناهارخوری با لوازم چوبی منزل

ست کردن میز ناهارخوری با لوازم چوبی منزل

توجه به رنگ مبل و فرش هنگام خرید میز ناهارخوری

رنگ به عنوان یکی از عوامل مهم در طراحی چیدمان داخلی منزل محسوب می‌شود. تنوع رنگ‌ها با انواع سایه‌ها می‌تواند هر فردی را درگیر کند؛ بنابراین توصیه می‌شود که هنگام خرید میز و صندلی به هماهنگی رنگ آن‌ها با رنگ مبل یا فرش توجه کنید. سعی کنید جنس و متریال مورد استفاده در مبلمان و میز انتخابی شما یکسان یا حداقل نزدیک به هم باشد. با این کار، هماهنگی بیشتری بین وسایل مختلف خانه به وجود خواهد آمد. بسیاری از افراد میز ناهارخوری خود را با رنگ فرش زیر آن ست می‌کنند. استفاده از رنگ‌هایی که در چرخه رنگی، روبه‌روی هم قرار دارند، بهترین ترکیب رنگی برای چیدمان منزل است. این رنگ‌ها با تضادی که ایجاد می‌کنند، منظره چشم‌نوازی را برای شما و مهمانانتان به وجود می‌آورند. افرادی که در خانه‌های بسیار کوچک یا بدون اتاق نشیمن زندگی می‌کنند، با ست کردن تخت تاشو و میز ناهارخوری می‌توانند ضمن استفاده بهینه از فضای منزل، جلوه زیبایی به آن ببخشند.

میز ناهارخوری؛ همراه و مکمل میز جلومبلی

یکی از روش‌های ست کردن میز ناهارخوری با وسایل منزل، توجه به میز جلومبلی است. اگر از مبل و میز جلومبلی سلطنتی استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به پرسیدن « میز ناهار خوری با چی ست میشه ؟ » ندارید. در چنین شرایطی میز غذاخوری سلطنتی بهترین انتخاب برای دکوراسیون منزل شما است. توجه به مدل سایر وسایل هنگام خرید یک محصول، اصلی است که حتی برای خرید ست اتاق خواب هم باید به آن توجه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم جنس و رنگ میز ناهارخوری را با توجه به میز جلومبلی انتخاب کنید. اگر میز عسلی یا جلومبلی شما از چوب قهوه‌ای پررنگ ساخته شده، سعی کنید یک میز ناهارخوری با همان طرح و رنگ بخرید. ترکیب رنگ‌های روشن و تیره جسارت بالایی می‌طلبد و همیشه یک ترکیب برنده برای شما نمی‌سازد؛ اما اگر چیدمان منزلتان به‌نحوی است که این تضاد رنگی باعث جذابیت می‌شود، حتماً ایده خود را پیاده کنید.

هم‌خوانی میز ناهارخوری با کابینت‌های آشپزخانه

تا این قسمت از مقاله فرض کرده‌ایم که شما قصد دارید میز ناهارخوری را در سالن قرار دهید و به سوال «میز ناهارخوری با چی ست میشه» پاسخ دهیم؛ اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که میز غذاخوری را در آشپزخانه می‌گذارید، جواب به این سوال کمی متفاوت خواهد بود. در آشپزخانه می‌توانید میز غذاخوری را با رنگ و جنس کابینت‌ها ست کنید.

در دکوراسیون آشپزخانه مدرن ممکن است از سنگ‌های جذاب برای اپن یا سطح روی کابینت استفاده شود. در چنین شرایطی خرید میز ناهارخوری سنگی جذابیت دوچندانی به محیط خواهد بخشید. در نهایت، سلیقه و دیدگاه شما است که نحوه ست کردن میز ناهارخوری با بخش‌ها یا وسایل مختلف خانه را تعیین می‌کند.

اصول ست کردن مبلمان و میز ناهارخوری به سبک کلاسیک در دکوراسیون منزل

طراحی مبلمان و ست غذاخوری کلاسیک از ظریف کاری‌های ریز و همچنین خلاقیت‌های هنری ویژه‌ای برخوردار بوده که در منبت‌کاری‌های این نوع مبلمان پیاده‌سازی شده است. انتخاب مبلمان کلاسیک در انواع دکوراسیون داخلی برای فضاها و منازلی که دارای مساحت و متراژ بالا هستند مناسب خواهد بود؛ چرا که هر چه فضا بیشتر باشد شکوه و زیبایی مبل کلاسیک نمایان‌تر می‌شود.

همچنین در چینش مبلمان کلاسیک توجه به تضاد و اختصاص دادن یک مسیر راحت برای رفت و آمد از اهمیت ویژه برخوردار است. به علاوه، این امکان وجود خواهد داشت تا تعداد صندلی‌هایی که برای میز ناهارخوری و مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرند متغیر باشند که البته این مورد به تعداد افراد خانواده و همچنین مهمان‌ها بستگی خواهد داشت و می‌تواند بین ۸ تا ۱۲ نفره انتخاب شود.

اما در صورتی که فضای کافی برای چیدن مبلمان کلاسیک در منزل ندارید، می‌توانید با انتخاب سرویس مبلمان ۶ نفره علاوه بر داشتن یک طراحی زیبا و مجلل از شلوغی و ازدحام منزل نیز جلوگیری به عمل آورید.

نکته حائز اهمیت بعدی توجه به ترکیب رنگی و استفاده از وسایل چوبی است که می‌توانید از رنگ‌های شبه چوب مانند: قهوه‌ای، نسکافه‌ای، شکلاتی، طلایی و کرم رنگ استفاده نمایید؛ علاوه بر این، رنگ دیوارها و وسایل تزیینی منزل نیز مورد توجه هستند. در ضمن برای انتخاب اکسسوری‌ها از رنگ‌های: طلایی، نقره‌ای و همچنین اجناس: استیل، نقره و شیشه بهره بگیرید.

اصول ست کردن دکوراسیون داخلی با مبل و میز ناهارخوری سلطنتی

اصول ست کردن فرش و مبلمان و میز ناهارخوری در دکوراسیون منزل برای انتخاب مبلمان سلطنتی به شرح زیر می‌باشد:
  • تناسب و هارمونی: برای فضاهای بزرگی که دارای سالن‌های پذیرایی مجللی هستند، تناسب و هارمونی یکپارچه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد و به میهمانان حس فوق‌العاده‌ای همچون قرار داشتن در قصر را القا کند.
  • چیدمان مناسب: مبلمان سلطنتی و میز ناهارخوری ست شده با آن باید به گونه‌ای در سالن جای داده شوند که موجب ایجاد اختلال در رفت و آمد میهمانان و میزبان نشود. در صورتی که با فاصله مناسب از هم قرار بگیرند، سبب زیبایی بیشتر، جلوه بصری و نمای لوکس‌تری از محیط خواهند شد.

اصول ست کردن مبل و میز ناهارخوری

برای جلوگیری از وقوع اختلال در چیدمان مبلمان و میز ناهارخوری، به موارد زیر توجه ویژه داشته باشید:
  • خرید ست های آماده: انتخاب ست‌های آماده مبلمان و ناهارخوری می‌تواند در ایجاد تناسب و هماهنگی کمک کند.
  • ترکیب رنگی: توجه به تناسب و هماهنگی رنگ‌ها با استفاده از ترکیب رنگی مناسب می‌تواند زیبایی و هماهنگی را افزایش دهد.
  • جنس و الیاف پارچه: دقت به جنس و الیاف پارچه مبلمان، میز ناهارخوری و فرش نیز در انتخاب مناسب بسیار مهم است.
  • مساحت و متراژ محیط: توجه به مساحت و متراژ محیط و اندازه مبلمان نیز برای جلوگیری از اشغال زیاد فضا و ایجاد شلوغی حائز اهمیت است.
در نهایت، در تولیدی بهکار چوب، انواع میز ناهارخوری و مبلمان در اشکال مختلفی مانند مستطیل، بیضی، دایره‌ای، مربع و در اندازه‌های ۴ نفره و 6 نفره و 8 نفره ساخته می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *